torsdag den 18. februar 2010

Fridag!

Sådan har min verden set ud i dag :-) Det har været skønt at holde fri og bare nyde at bygge lego og hygge sig uden at skulle tænke på meget andet. Som i nok kan gætte har vi været i Lego World i Bella Centeret i dag og bortset fra de 700 kr det kostede at komme ind (Seriøst!!!) og det voldsomme antal mennesker - så var det bare skønt at bruge en halv dag på at hygge sig med børnene.
Til aften har vi haft besøg af mine svigerforældre - det var rigtig hyggeligt og vi fik lavet noget ret enkelt, men lækkert mad. Cous-cous salat med bredbladet persille, frisk basilikum, soltørrede tomater, feta osv - hakkebøf, og selvfølgelig noget lækkert hjemmebagt brød.
I morgen har jeg endnu en fridag og de store planer indtil videre er biftur med Emma for at se "Prinsessen og frøen" (tror vi begge 2 kommer til at nyde den ;-) ) og i morgen aften skal jeg ud at spise og hygge med mine nuværende - snart forhenværende kollegaer - så det skal nok blive en god dag - alt i alt er det bare skønt at have en lang weekend engang imellem :-)

2 kommentarer:

  1. Årh jeg ville også rigtig gerne til Lego World med mine børn, synes bare det er lidt dyrt og er mest af alt bange for der er så mange mennesker, at man ikke får det optimale ud af det :(

    SvarSlet
  2. Hej Guapizimo,

    Jeg synes helt sikkert der var alt for mange mennesker - og det er virkelig alt for dyrt! Vi havde en hyggelig dag derinde, men vi var alle sammen dødtrætte da vi kom hjem pga. alt det larm og kaos...havde vi vidst hvor mange mennesker der var derinde så var vi nok taget et andet sted hen ;-)

    SvarSlet