fredag den 12. februar 2010

Tøjpusher

Der bor et tøjfirma i samme bygning som mit arbejde. Udover deres showroom har de også et fint lille rum fyldt med kollektionsprøver og rester som kan købes til fornuftige penge. Den søde ejer kender efterhånden min smag og tøjstørrelse ret godt! og da jeg liiige kiggede forbi i dag havde hun en masse fine ting jeg ikke kunne stå for. Hun var så sød at lade mig låne en stor pose tøj (og ballerinaer) med hjem - så har jeg hele weekenden til at prøve det og bestemme mig for hvilke ting jeg vil købe. 
Det første jeg så da jeg kom ind af døren var de helt fantastiske grå læderbukser fra Truly by Part Two (normalpris 1999,-) Derudover fandt jeg også nogle lækre hvide cowboybukser fra Part Two (normalpris 599,-) 2 kjoler fra Inwear - den lilla normalpris 999,- og den sorte normalpris 900,- og selvfølgelig de helt vildt fine ballerinaer fra Soaked in Luxury i hestehår! (normalpris 700,-). Indtil videre er læderbukserne, de hvide cowboybukser og ballerinaerne mine farvoritter....tror de skal bo her hos mig :-)
Kan godt være jeg bør spille lotto i morgen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar