lørdag den 13. februar 2010

Shredded Tee - under udarbejdelse


Mig og kæresten var lige et smut i Fields i dag og da vi kom forbi H&M var jeg inde i børneafdelingen og købe en t-shirt til 40 kr (i økologisk bomuld). Jeg købte den i størrelse 14 år så den ikke bliver alt for stor når jeg har "shredded" den færdig. Her er resultatet indtil nu. Det har indtil videre taget en 3-4 timer at nå så langt, men det kan sagtens gøres mens man ser tv eller lign. og det er egentlig ret hyggeligt og afslappende at gøre. Jeg kan rigtig godt lide looket og tror jeg både skal have lavet en i sort og en hvor jeg bruger en lidt større t-shirt så den bliver lidt mere løs og lang - hehe du skal snart til at passe på dine t-shirts søde kæreste ;-)
Se en guide til hvordan man laver en shredded tee længere nede i mine indlæg

1 kommentar: