fredag den 26. februar 2010

Scoop


Min mor har virkelig et talent for at finde fine ting til små penge - hun faldt bl.a.over disse fine støvler til 299,- (førpris 1699,-) hos SCOOP på Købmagergade den anden dag. Ifølge min mor koster alle støvlerne i butikken nu 299,- og der var mange andre designs!
Denne fine taske fra White Flirt fandt hun i en genbrugsbutik til 98 kr - nogle gange ville jeg virkelig ønske at jeg have mere tid til at hygge rundt inde i byen og falde over fine ting til små penge :-)

I aften skal jeg endnu engang ud og spise med mine gamle kollegaer - men denne gang bliver det så også sidste gang vi alle sammen er samlet. Vi skal ind på "Bøf & Ost" på Gråbrødretorv og have en rigtig hyggelig aften - så trænger jeg vist også snart til at spise noget andet en bøffer hele tiden ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar