søndag den 21. februar 2010

Det bedste fra tilbudsaviserne

Jeg synes det er ren afslaping at læse tilbudsaviser i weekenden - og nogle gange falder jeg over nogle ting som jeg liiige skal kigge nærmere på når jeg alligevel er ude og handle :-). Mine farvoritter i den kommende uge er "slangeskinds" ballerinaerne fra Føtex og de grå strikkede overknee-strømper fra Netto til 39,- (fra torsdag). Tror det vil se fint ud med sorte leggins, grå overknee strømper og sorte støvler - hvor strømperne lige går 10 cm længere op end støvlerne.

2 kommentarer:

  1. Hej Charlotte. Tag lige og kig på http://etilbudsavis.dk/ugens-tilbud/6767/denim-tunika og http://etilbudsavis.dk/ugens-tilbud/6863/basis-t-shirt - jeg synes de er rigtig fine, specielt er Basis T-shirt'en rigtig billig, hvis man bare skal bruge en T-shirt til at tulle rundt i en søndag formiddag ;)

    SvarSlet
  2. Hej Lone,

    Ja, specielt basis T-shirten er da godt nok billig! Jeg får helt lyst til at lave "shreddede" t-shirts i alle mulige farver! Tak for links'ne :-)

    SvarSlet