søndag den 28. februar 2010

Afslappende weekend

Som det kan ses på billedet havde jeg en meget hård dag på arbejdet i fredags *hehe* ;-) Udover det korte afslappende øjeblik på billedet var det nu en hård dag hvor jeg skulle sige farvel til 3 søde kollegaer. Min fantastiske kollega Maria som gik på efterløn - og 2 andre kollegaer som havde fået nyt arbejde. Så det var en lang dag med afskedsreception og bytur med kollegaerne om aftenen. Af samme grund var jeg ikke meget værd lørdag, så der blev det meste af dagen tilbragt på sofaen med dyne og computer ;-) I dag har kæresten været på bådmesse i Bella Centeret så jeg fik lige gjort hovedrent og endda vasket gulv mens jeg hørte en masse høj musik - det gør det altså lidt sjovere ;-)
I løbet af dagen fik jeg også bagt nogle skønne burgerboller (se opskrift her hos NewYorkerByHeart - det er en super god opskrift!) Min kæreste var opfindsom med fyldet til burgerne - vi havde noget kamsteg tilovers fra i går - kødet blev hevet fra hinanden og stegt på panden i olie, soja og hvidløg. Mums det var godt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar