torsdag den 11. februar 2010

Dagens og lidt hyggeshopping

Min uge har været hektisk udover alle grænser - Jeg har fået nyt job! og skulle derfor sige mit gamle job op i denne uge. Det har været noget af en oplevelse, så jeg trængte seriøst til noget shopping afspredelse i går. Jeg tog derfor lidt tidligt fri og nød at have nogle timer alene i shoppeland. Jeg fik købt en del fine sager bla. fake læderbukser fra H&M, nogle fine satin haremsbukser fra Vero Moda, den stribede trøje og tørklædet (fra Pieces) som ses på billedet.

Striberne har jo længe været populære i blogland, men jeg har ikke rigtig kunne finde ud af om jeg kunne lide det eller ej. I går fandt jeg dog denne stribede trøje i Vero Moda til 80 kr - så den kom med hjem - og da kæresten endda synes den så fin ud kunne jeg ikke komme uden om striberne længere :-)

Nu trænger jeg bare til en afslapnings/hygge weekend - det bliver skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar