søndag den 14. februar 2010

Weekend

Har haft en dejlig afslappende weekend! Det meste af min lørdag gik med at "shredde" min t-shirt og i går aftes tog mig og min kæreste en tur til Lyngby for at se "Luftkastellet der blev sprængt" og tage på cafe...eller det var da planen. Men da vi kom til den udvalgte cafe stod der et skilt på døren om at de havde lukket kl 18...så gik vi videre til den næste cafe i hovedgaden - og den havde sørme også lukket. Er der virkelig ikke nok kunder til at holde åbent en lørdag aften? Vi endte derfor på Post-Pub'en og det var rigtig hyggeligt! I dag har vi været en tur forbi mine forældre og nåede også lige forbi et kræmmermarked. Min mor havde strikket den fed grå hue til mig - den kommer jeg helt sikkert til at bruge rigtig meget de kommende måneder. Jeg havde også min nye hvide Nike vest på som min kæreste har købt til mig - den var skøn at have på i dag og er også et hit indenfor når jeg går og småfryser. Det er nok ikke den dårligste investering min kæreste har gjort der :-) 
På kræmmermarkedet købte vi disse fine Raadvad knive med sort skaft - så mangler vi bare et sæt matchende gafler ;-)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar