lørdag den 20. februar 2010

Bytur

Jeg havde en rigtig hyggelig bytur med mine kollegaer i går aftes! Jeg havde lidt travlt inden jeg skulle afsted (da mig og Emma var i biffen og se "Prinsessen og Frøen" - stort hit!) Så jeg valgte at tage min sorte neglelak med i lommen...for den kunne jeg da bare lægge på i bussen på vej ind til byen - øhh nej - det kan man ikke .... og heller ikke på s-togs stationen i minus 2 grader - eller i s-toget for den sags skyld. Tilgengæld opdagede jeg at neglelak lagt på i minus 2 grader bliver mat...hmm..Meget klogere - og med hænderne smurt ind i sort neglelak ankom jeg lidt forsinket til Københavner Cafeen i Badstuestræde. Vi  havde en rigtig hyggelig aften og endte bagefter på Streckers Cafe som havde meget høj (men god) livemusik. Jeg er ikke den store fan af øl - så det var lækkert at de havde Somersby cider på fad. Stort hit hos mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar