søndag den 7. marts 2010

Skindjakke fra Stories by Rikkemai

I onsdags var min mor forbi det lagersalg der blev holdt i KFUM/KFUKs lokaler i Store Kannikestræde som jeg skrev om her. Hun fik denne skønne lammeskinds jakke fra Stories by Rikkemai med hjem for 400 kr (oprindelig pris 3000,-) og da jeg kom forbi mine forældre - var jeg så heldig at få den med hjem! Den er super blød og meget let i det. Så den kan bruges både som en forårsjakke og også som en slags cardigan indenfor mens det stadig er så koldt udenfor. 
Om lidt smutter jeg ud af døren for at tage ind til det loppemarked Katrine Krøjby aka. Trés Chic Clique holder inde på Restaurant Viva - jeg er spændt på om der kommer til at være fyldt med tøser, men jeg giver det en chance. Jeg håber jeg finder nogle fine ting :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar