fredag den 5. marts 2010

Kup fra Vero Moda

Havde taget en fridag i dag og lidt over middag var jeg en tur forbi Rødovre Centrum og "kikke lidt" Ja, ja... ;-) I Vero Moda faldt jeg over denne fine kjole som jeg ikke kunne lade hænge. Den kostede kun 199,95 og jeg vil bruge den både til hverdag og fest - med jeans eller leggins under - eller bare alene. Som det kan ses på billede nr. 2 er den meget enkel på ryggen med bare gråt stof. Umiddelbart synes jeg det var lidt synd at den ikke var ens hele vejen rundt, men det ville nok også være alt for meget. Så den er fin som den er! 
Jeg opdagede samtidig at Only og Vero Moda i Rødovre Centrum holder kundeaften d. 17 marts kl. 19-20.30. Her giver de 25% rabat på alle varer (bortset fra dem der allerede er sat ned). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar