torsdag den 18. marts 2010

Gode sager fra shoppeturen i går

Havde en rigtig dejlig fridag i går som blev brugt til en kombineret shoppe og kultur oplevelse. Jeg var med min mor inde på Amalienborg og se Kronprisen og Mary's nye bolig - og det var virkelig en oplevelse at se alle de fantastiske malerier. Jeg var ikke lige vild med alle sammen, men nogen af dem gjorde mig inspireret til selv at komme igang med malerierne igen. Der var kæmpe kø til billetkøb da vi kom derind, men mens vi stod i kø, kom der et ægtepar forbi som havde 2 billetter for meget og gerne ville sælge dem. Dem snuppede vi og sprang hele køen over - nice!
Det blev også til en masse shopping og hygge - Kjole/tunika fra Gina Tricot, Lang Tee/kjole fra New Yorker, Leggins'ne havde min mor købt til mig da hun havde været til et modeshow, concealeren havde jeg fået som prøve i et blad og var ret glad for den (selvom jeg normal sværger til Cliniques) så den kom også med hjem - penselsættet fulgte gratis med - og det samme gjorde mascaraen, og endelig en neglelak fra H&M. Det er skønt med sådan nogle dage ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar