søndag den 28. marts 2010

Indlæg nr. 100! - mine yndlings

Ja, jeg ved godt at indlæg nr. 100 måske ikke er det vilde for mange andre bloggere der for længst har nået 1000 indlæg, men for mig er det lidt stort :-) Som indlæg nr. 100 vil jeg vise nogle af mine yndlingsting i vores hus - ting der altid gør mig glad når jeg kigger på dem:
*Hehe* der er vist ingen tvivl om at jeg har en forkærlighed for ting der kommer fra andre verdensdele - og ja...vi har en kæmpe budda bag vores seng (jeg ved ikke helt hvordan det lykkedes mig at overtale kæresten der..) Jeg er ikke religiøs, men nyder at have inspiration fra hele verden i huset. Det giver mig energi og inspiration hver eneste dag. Det kommer også til udtryk i mit drivhus og have hvor jeg dyrker ting der ikke normalt gror i de nordiske lande...Chilier, citrongræs, passionsfrugter, auberginer, tomatillo'er osv.. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar