lørdag den 29. maj 2010

Minipizza og indholdet af poserne...


Sådan kom minipizza'erne til at se ud. Dog måtte jeg lave en mindre større ændring, da det viste sig vi ikke havde nogle karofler...what? har man ikke altid det..oh well...jeg skiftede kartoflerne og rosmarinen ud med ketchup, filet, soltørrede tomater og ruccula fra drivhuset. De tog kun 10 min at bage og smagte vildt godt! Leblebi'en smagte også rigtig godt og det er helt sikkert noget jeg vil lave igen - dog med en smule mindre chili næste gang...jeg gik lidt amok med chilien i dag ;-)
Jeg har også fået pakket indholdet af poserne ud - her er hvad jeg fik købt:
Leggins fra Pieces 2 par for 200,- (normalpris 130,- for de beige og 250,- for jeans leggins'ne), Bælte fra Pieces til 100,- (købt i Vero Moda), Tørklæde fra H&M til 70,- (eeelsker farverne!) Sko fra Monki med 50% rabat til ca 180,-, og øreringe fra Pilgrim til 100,-
Så har jeg vist også fået shoppet for det næste stykke tid ;-)
Nu vil jeg hygge med lidt ANTM på youtube. I morgen står den måske på loppemarked og helt sikkert oprydning inden kæresten kommer hjem fra fisketur :-) nogen der har en god ide til noget lækkert aftensmad jeg kan overraske kæresten med i morgen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar