lørdag den 29. maj 2010

Camilla Plum


Jeg tog forbi Camilla Plum i dag for at få købt lidt ekstra til drivhuset. Det er rigtig hyggeligt at gå rundt på hendes gård og som i kan se på billederne er der et kæmpe udvalg. Specielt af tomater og chilier. Camilla havde idag besøg af en hel bus fyldt med svenskere som hun gav en guidet tur i haven - så det var lidt heftigt ;-) Jeg er glad for jeg selv har dyrket en masse planter fra frø, for det er ikke helt billigt at købe planter. Tomater og chilier koster 40 kr pr stk og blomster og krydderurter fra 30,- og opefter. Jeg fik købt 2 x tomatillo'er, 2 forskellige slags auberginer, 1 x bøftomat German Stripes og 5 x blomsterplanter.
 På vejen hjem smuttede jeg lige et par timer eller 3 i Lyngby Storcenter...der kom også lidt poser med hjem...
De bliver pakket ud senere - for nu skal jeg igang med at lave aftensmad. Jeg skal prøve at lave noget der hedder Leblebi - det er en tunesisk kikærtesuppe. Opskriften jeg bruger er sørme Camilla Plum's fra hendes program "Den sorte Gryde" ;-)

Det ser da meget lækkert ud ik? Som tilbehør laver jeg en mini grov pizza med tynde kartoffelskiver og rosmarin...mums! Jeg skal nok smide et billede op senere - hvis mini pizzaen bliver god ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar