mandag den 17. maj 2010

Nu i Irland

Det lykkedes faktisk at komme til Irland i dag! Det tog godt nok hele dagen at nå frem da der vist nok kun går 2 fly om dagen fra Heathrow herud til Shannon (laaangt ude i det sydvestlige Irland) men frem kom jeg. Jeg var godt nok noget bekymret for at tage afsted da en hvis askesky har ulmet lidt igen på det sidste + at British Airways allerede har aflyst mit fly hjem fra London til København på torsdag - men jeg har heldigvis fået booket et andet fly hjem! 
Jeg er herovre på arbejde, så det meste af mine dage kommer til at gå med arbejds relaterede ting, men heldigvis er mit hotelværelse bedre end forventet - så det er dejligt! Og - der er gratis internet! Jeg har taget lidt billeder af min hotelværelse:











































































Hotellet er et spa hotel og der lå derfor disse dejlige sager på min seng - jeg har aldrig oplevet af få gratis ansigtsmasker på et hotel før. Håber jeg får mulighed for at tage et dejlig langt karbad med tilhørende ansigtsmaske og en kop varm cacao en af dagene...uhmmm!























Jeg havde næsten 3 timers ventetid i Heathrow lufthavn - så jeg fik brugt lidt tid inde i Boots. Jeg elsker den butik! De havde som altid nogle rigtig gode "køb for £20 og få en masse gaver" og 2 for 1 tilbud så jeg fik købt ovenstående :-) 
På torsdag når jeg skal hjemad igen har jeg 9 timers ventetid i Heathrow (pga. strejke hos British Airways). I stedet for at sidde og vente i Heathrow gav min kæreste mig lige den gode ide at tage et smut ind til London by og gå en tur. Det håber jeg kan lade sig gøre - kunne godt liiige ose rundt derovre :) 
Anyways - nu vil jeg smutte under dynen og få sovet. Er godt træt ovenpå den lange rejse. Gaaaaab ;)

5 kommentarer:

  1. Hey Baby

    Håber du hygger derovre i Irland med det mærkelige sprog :-) Sov godt glæder mig til at kysse dig igen.... KysS

    SvarSlet
  2. Det ser da rigtig dejligt ud!!

    SvarSlet
  3. Hvad sagde jeg ;o) Det var det hotel du skulle bo på ;o) Nyd det og der er vist også et fitnescenter ik? ;o) så du kan veligeholde dine 20 km cykling ;o).

    You know who

    SvarSlet
  4. Den askesky, den askesky. Vi skulle have været til Gatwick igår, men det var selvfølgelig aflyst. Hotellet ser mega lækkert ud :-). Fortsat god rejse.

    Kh Karen

    SvarSlet
  5. Hej Alle,

    Tak for jeres kommentarer - det var rigtig dejligt at læse dem mens jeg var afsted. Jeg nåede ikke at svare, da mit strømkabel til computeren ikke passede i adaptoren (WTF!)- så jeg havde næsten ingen strøm tilbage på computeren.
    Anonym (you know who)= Suz ;-) Ja, du havde ret med hotellet - jeg er imponeret ;-) det var det hotel du snakkede om...men meget træning blev det nu ikke til...desværre. Til gengæld fik jeg spist en masse mad - så nu glæder jeg mig til de 20 km cykling om dagen i denne uge ;-)
    Karen - hvor er det ærgeligt for jer at i ikke kom afsted. Jeg håber i får refunderet billetterne så i kan komme afsted en anden gang. Ja, hotellet var super fint. Det var lækkert med badekåbe, sutsko og ansigtsmasker! Må man forresten tage sutskoene med hjem? Det kom jeg vist til ;-)

    /Charlotte

    SvarSlet