lørdag den 8. maj 2010

Designer Forum

Nøj der var mange mennesker til Designer Outlet i Forum i dag! Jeg tonsede rundt derinde i 3 timer og blev skubbet og mast men sjovt var det nu alligevel ;) Jeg kunne ikke rigtig koncentrere mig om at købe noget tøj, men jeg fandt 2 par Converse til 500 kr. Det kunne jeg ikke stå for:
Jeg går normalt mest med høje sko pga. mine små 160 cm, men på det sidste har jeg fået et crush på Converse sko, så jeg var rigtig glad for at snuppe de 2 par til en god pris. På vej hjem nåede jeg lige forbi en H&M og snuppede 2 af de gennemsigtige Tee's til 40 kr. pr stk som har været vist en del i blogland på det sidste.
Og ja...jeg har været lidt meget sløv på blogfonden på det sidste, men det er kun fordi jeg har hygget mig i den virkelige verden ;-) Men nu er jeg tilbage på sporet igen ;) I morgen kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme forbi Lyngby Loppetorv som åbner for første gang i år. Det plejer altid at være super godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar