mandag den 11. januar 2010

Lê Lê = Nam Nam

Okay - lidt skør overskrift..men kunne ikke lade være ;-)

Skal med min veninde Nicole på Lê Lê Nhà Hàng i dag og glæder mig til deres lækre mad og noget tøsehygge. Nicole introducerede mig for Lê Lê for efterhånden lang tid siden og vi har det med at ende der når vi tager ud og spiser sammen. Ikke fordi vi ikke kan finde på andet, men det smager bare godt! Ikke nok med at vi tit ender der - vi spiser faktisk også næsten altid den samme ret hver især. Nr. 21 og 22 mener jeg det er...kan være jeg tager et billede af det i aften hvis jeg ikke føler mig for flov over at sidde i en restaurant og tage billeder af min mad (freak!) men folk må vel efterhånden være vant til at alle dokumenterer alt de laver (jeg er da allerede godt igang... ;-)

Can't wait!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar