onsdag den 20. januar 2010

Livsstilsmesser 2010?






Jeg eeelsker at gå på livsstilsmesser...at få sat håret, prøve cremer, få gratis blade, se en masse lækkert tøj og smykker...og spise god mad og gratis chokolade ;-) Så jeg har lige googlet nettet igennem for diverse livsstilsmesser - men kan ikke finde nogen? Hvor er de blevet af? Alt for Damerne holdt vist deres "Live" version i februar sidste år, men kan ikke finde nogen omtale om en "Alt for Damerne Live" i år? og hvad med alle de andre...jeg håber godt nok det bare er en fejl, for det ville jeg være ked af at undvære...

Billederne er fra livsstilmessen "Woman's Universe" i efteråret hvor vi bl.a. fik sat hår hos Mark fra "Dennis Knudsen". Det flotte hår på det nederste billede er min mors :-)

1 kommentar:

  1. Tja, der er jo La Femme messen i år i Valbyhallen. Se evt. www.lafemmedk.dk

    SvarSlet