mandag den 11. januar 2010

Tålmodighed betaler sig...ikke altid....

Har længe holdt øje med prisen på disse fine grå ruskinds over-knee støvler fra asos.com
Egentlig står jeg ikke lige og mangler flere støvler (ifølge min kæreste ;-)) men har alligevel holdt øje med prisen siden jeg så dem hos Tigeren aka Chau. Siden jeg så dem første gang er prisen faldet fra £115 til £80 og i går så jeg dem så til £58 og jeg var sååå tæt på at bestille dem...men var alligevel fornuftig. Nu var jeg så liiige inde og kigge på dem igen og de var nu sat ned til £46 (420 kr) så nu kunne jeg da ikke undvære dem længere! Men siden i går var de udsolgt i min størrelse! Snøft....har dog stadig et håb om at der er en der har købt dem i en forkert størrelse og bliver nødt til at returnere dem - så skal jeg nok være der til at trykke på "Add to shopping bag" knappen lige med det samme!

Se flere detaljer om dem her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar