tirsdag den 19. januar 2010

DIY Tørklæde

Da jeg var til firmafest i fredags så jeg et helt fantastisk flot tørklæde på en af min kollegaer. Jeg blev måske lidt for "overly excited" da jeg så tørklædet og overfaldt hende nærmest med knus og skulle liiiige røre ved tørklædet. Hehe - hun så lidt overrasket ud, men tog det nu meget pænt. Hun var vist ikke helt vant til at folk direkte går amok over at se et tørklæde....pinligt Charlotte...oh well...Tørklædet var i hvertfald lige mig. Det var fra Designers Remix og koster omkring 1000 kr. Desværre kan jeg ikke finde et billede af det på nettet - men jeg håber jeg kan få min kollega til at tage et billede af det. Det var i sort satin agtigt stof med print og der var forskellig farvede frynser på. Det var helt perfekt til at pifte et outfit op.

Det fik mig også til at tænke lidt over det med tørklæder og 1000 kr synes jeg er lidt meget for et tørklæde, så hvorfor ikke kaste sig ud i et DIY projekt? Det kan da vel ikke være så svært at klippe lidt stof ud og sy i kanten....Jeg skal i hverfald snart forbi en Stof 2000 butik og udvælge stof og tilbehør. Her er lidt af de ting jeg overvejer at købe:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar