søndag den 31. januar 2010

Sunday, Snowy Sunday

Ovenpå en hektisk fredag med hurtig rengøring af huset og gæster til midt ud på natten (og måske liiidt for meget gin ;-) ) var jeg ikke meget værd i går. Så lørdagen gik mest med at se film og slappe af. Vi trængte derfor til at komme lidt ud i snevejret i dag og tog en gåtur på Bagsværd Sø. Bagefter fik jeg lokket kæresten med på et kræmmermarked i Vanløse. Jeg er mest til de "rigtige" loppemarkeder og ikke så meget til de kræmmermarkeder som kører hver weekend med de samme boder, men fandt da lidt sjove ting. Jeg købte et af "zebrabælterne" til en 20'er og fik også kigget på en masse armbånd og ringe - men ikke nogle "keepers"...dem håber jeg at finde når det rigtig går løs med de udendørs loppemarkeder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar