Vores påskegave til børnene var....en trampolin :)
Der var ingen tvivl om at det var et hit! De har hoppet løs lige indtil det begyndte at regne. Trampolinen var lidt større end vi lige have regnet med, så den fylder godt i haven...men den skal til gengæld nok også blive brugt rigeligt hele sommeren igennem :-)
Opdag de bedste jeansvalg
18 timer siden



Ingen kommentarer:
Send en kommentar