lørdag den 10. april 2010

Copenhagen Race Festival 2010

Lidt billeder fra dagen i dag, hvor kæresten og jeg var til Copenhagen Race Festival 2010. Selvom jeg ser lidt mut ud på nederste billede var det kun en positiv oplevelse! Det var sjovt og vildt at se de fede biler drøne rundt i fuld fart, skride ud og larme :) Vi blev flere gange oset til i røg og brændt gummi og hvor jeg ikke synes det var det mest fantastiske, så nød min kæreste det helt vildt meget og syntes at det duftede godt *hehe* Nu snakker min kæreste endda om at tage til Le Mans... :)
Vi brugte et par timer derinde - gik derefter en tur på Vesterbro, var på cafe og derefter tilbage til Race festivallen for at se Bugattien som min kæresten også gerne ville se. Alt i alt en rigtig god dag som faktisk også falder sammen med at min kæreste i dag har været røgfri i 3 år!!! 
I morgen smutter jeg til Holte loppemarked hvor pigerne fra Whynotblog bla. har en stand - min kæreste tager overraskende nok endnu en dag på Race Festivallen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar