onsdag den 7. april 2010

Fantastisk buket!

Mens jeg var på arbejde i dag fik jeg af vide at der lå noget på mit bord - og det var denne helt vildt fantastiske buket som mine søde venner Suz, Thomas og lille Rasmus havde sendt til mig for at ønske tillykke med det nye arbejde! Alle tøserne på kontoret var helt vildt misundelige ;-) På toppen af buketten var der de lækreste chokolader indpakket i celofan - hvor vildt er det lige! Tusind tak Suz, Th og Rasmus :-)
(Kameraet fanger desværre ikke helt de flotte farver, men tulipanerne er en rigtig flot pink og grøn!)

Det har været nogle gode dage på det nye arbejde og jeg føler mig allerede godt tilpas. Der er meget at lære så jeg er godt træt når jeg kommer hjem om aftenen. Det nye arbejde ligger et godt stykke nord for hvor jeg bor, så jeg cykler til en s-togs station - tager toget - og cykler videre ud til kontoret. Det bliver til godt 10 km hver vej, dvs 20 km om dagen...så jeg er også godt brugt i musklerne. Men sådan en dag som i dag har det bare været fantastisk at være ude i det dejlige vejr og få motion på samme tid! Nu glæder jeg mig til en dejlig stille og rolig aften så jeg kan få restitueret lidt...både i hovedet og musklerne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar