søndag den 15. august 2010

Så er jeg tilbage!

Så er jeg tilbage fra ferie! Det var egentlig meningen at jeg kun ville holde ferie fra bloggen mens vi var i Frankrig, men lige pludselig gik tiden - også var det nu rart at holde helt ferie uden nogle forpligtelser ;) Vi tilbragte 2 skønne uger i Frankrig, kom tilbage og tog 1 uge på arbejde og så tog vi lige en uges ferie mere hvor vi bla. havde 4 dejlige dage i Budapest med lækkert vejr! Det er rigtig billigt at gå ud og spise i Budapest, men mht. shoppingen er det meget svingende. Mærkevarer koster det samme som herhjemme og f.eks. H&M havde stort set ens priser. Vi fandt dog en del billigt tøj alligevel og min kæreste fik købt 4 par cowboybukser, 1 par shorts og 6 t-shirts for ca. 1000 kr så det var slet ikke dårligt! Jeg fik også købt lidt - bla. de stiletter jeg har på i dag. De kostede 40 kr! Om de så er mere værd ved jeg ikke endnu...men fine er de (imo) ;-)
    

Billedspam - sorry ;-)
I går fandt jeg noget på ebay som jeg har ledt længe efter - og gjorde derfor mit første ebay køb! (jaja jeg er langsom *hehe*) Sælgeren har allerede skrevet til mig og sender varen afsted i morgen fra Spanien! Jeg smider et billede op i morgen :-) Nu er det tid til lidt søndagshygge inden det igen bliver hverdag i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar