søndag den 13. juni 2010

Man kan da ikke få for meget af loppemarkeder vel?


Efter en hyggelig aften med gæster i fredags og en hel dag i haven og drivhus i går i sol, regn og blæst (mens kæresten så Le Mans på computeren og fodbold på tv'et...samtidig...seriøst! ;-) ) trængte jeg til en dejlig loppemarkedstur. Så Emma og jeg tog endnu engang til Lyngby loppetorv. Der er altid en masse stande og mennesker - og en rigtig god blanding af tøj, sko og almindelig loppemarkedsting. Emma er trods sine kun snart 6 år allerede shoppe ekspert så det er lidt svært at få kigget det hele igennem inden hun hiver fat i min hånd og løber over mod en ny stand mens hun råber "Bratz!, Diddle!, Sko!" eller lign. ;-) Det er super hyggeligt!  Jeg fik bla. købt den gennemsigtige bluse på det nederste billede og lidt andre fine ting.
I morgen har jeg planer om at cykle hele vejen til arbejde (20 km hver vej) så jeg håber på høj sol og medvind ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar