lørdag den 19. juni 2010

190710


































Har haft en rigtig dejlig dag i dag med besøg på Gartneri Toftegaard i formiddags for at købe lidt til drivhuset og køkkenhaven. Resten af eftermiddagen har jeg brugt i drivhuset og i haven (hvad skete der lige med vejret?!) Jeg var ude i haven når det ikke regnede og smuttede ind i drivhuset når regndråberne begynte at falde...igen og igen ;-) Nå ja...så har kæresten og jeg også været nede i det lokale supermarked og hamstre 120 kg grillkul ;-) det var billigt ;-) Mens jeg hyggede rundt ude i haven langtidsgrillede min kæreste en lækker nakkekam og det blev til det lækreste aftensmad! Pulled pork med salat fra drivhuset  - mums!!
I denne uge har jeg cyklet hele vejen til arbejde hele 4 dage. Der er 20 km hver vej, så det er blevet til 160 km på cykel i denne uge! Det er monster hårdt når jeg cykler afsted om morgenen kl. 6.30, men lækkert efter de første 20 minutter ;-) og hjemturene har været skønne. Det bedste af det hele er at de 160 km også har en positiv indvirkning på figuren - så jeg håber vejret bliver godt nok til jeg kan nå 200 km på cykel i næste uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar