tirsdag den 15. juni 2010

Den falske plante

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag hyggede jeg lidt rundt ude i drivhuset - men pludselig opdagede jeg en falsk plante! Altså - jeg havde plantet bønnefrø i nogle potter og de er kommet fint op, men der var en plante imellem der så helt anderledes ud...Bønneplanter har det jo med at se sådan her ud:
Men i samme potte var der også denne plante:
Hvad er det? Umiddelbart synes jeg det ligner lidt en avocado plante - men sådan en sår jo ikke ligefrem sig selv...og da slet ikke inde i et drivhus? Jeg har allerede udspurgt min kæreste om han har været ude og stoppe en avocado sten ned i jorden..men han nægter....hmm...den får i hvertfald lov til at blive indtil videre - så kan det være det ender med at blive til en rigtig ægte plante ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar