fredag den 26. marts 2010

Der kom en pakke



Da jeg kom hjem fra arbejde i går lå der en pakke i postkassen - og indeni pakken? Et par fede bukser fra DAY Birger et Mikkelsen og nogle græskar frø (til mig og børnene). Min mor havde igen gjort et fund i en genbrugsbutik og var så sød at sende bukserne til mig. De er højtaljede, lidt "smokingbukser" agtige og med fedt mønster! Lækkert!
Senere på aften i går var mig og kæresten til Mick Øgendahls Propaganda show - og det var rigtig godt! Det var skønt at komme ud og grine og bare nyde aftenen :-)
I dag var min sidste dag på mit "gamle" arbejde så jeg har brugt det meste af dagen på at sige farvel til mine kollegaer gennem de sidste 5 år - det har været en god dag...men jeg er godt nok træt i hovedet nu, så jeg glæder mig meget til en god lang påskeferie inden jeg skal starte på det nye arbejde. I aften skal vi ind og besøge en af mine skønne veninder og hendes mand - og så tror jeg også snart jeg bare trænger til at sove længe, slappe af og hygge mig de næste mange dage...ikke det værste at se frem til :-) God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar